Blogia
zoundofrock

In-App 1400 Gems Via Proxy Hack Free Senaste versionen Candy Blast Mania 2019 Ingen mänsklig verifiering

↓↓↓↓↓↓

https://firstgamehack.com/game-680022952.html

⇪⇪⇪⇪⇪⇪

 

Versionsanmärkningar - Bugfixar publiceringsdatum 2013-09-23 undertext Addicting Match 3 Pusselspel 1400 ädelstenar Meddelanden Detta var mitt favoritspel på länge. Men det förändras hela tiden på sätt som jag inte gillar. Det viktigaste jag inte gillar är att priser / belöningar har förändrats. Jag gillar inte hjälpverktygen du väljer innan du startar ett spel. Du kan bara välja en av var och en av tre typer och de måste användas omedelbart i början och de flesta av tiden är inte användbara. Det här är de främsta belöningarna nu när du får fler taffy-biljetter. Inte värt det för mig att fortsätta spela bara för att vinna dessa. Jag gillar de belöningar som kan användas efter eget gottfinnande under ett spel och så många av var och en som jag väljer att hjälpa mig att slå en nivå Spelinfo Candy Blast Mania är det ultimata pusselspelet för godisuppsamling! Gå med över 35 000 000+ andra spelare som spelar Candy Blast Mania för att hjälpa Candy Girl och hennes hund i deras strävan att besegra Evil Gummy Bear King! 271,1 mb.

 

 

0 comentarios